poniedziałek, 20 sierpnia 2012

wieczorem nad jeziorem




3 komentarze:

  1. Paweł, może wiesz co za ptaki objadają mi co roku krzewy i drzewa owocowe? Aronię spałaszują w ciągu kilku minut. Wydaje mi się, że wielkością przypominają sierpówki, a po bokach na skrzydłach występują różne odcienie niebieskiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. może sójka ? albo kraski jeżeli to południowo-wschodnia część Polski ... Polecam zakup atlasu (np. Collinsa) i studiowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Zajrzałam do Wikipedii. Odnalazłam sójkę i kraskę.
      Wygląda na to, że jest to sójka.
      Kraski na moich terenach północno wschodnich nie widziałam.
      Poczytam o sójce. Może znajdą na nią sposób.
      Rozpoznawanie ptaków zawsze sprawiało mi trudności :(
      Miłego popołudnia ;)

      Usuń